Utelåst!

Igår var jag fan med om en traumatisk upplevelse!
Jag skulle på bio med Natalie så pappa och jag gick ner till centrumet så jag skulle få pengar, sen åker jag in till stan, går på bio och när jag ska gå hem sen inser jag att jag inte har någon nyckel på mej och att min pappa inte är hemma alltså att jag inte kommer in i lägenheten...
Jag får typ panik och försöker få tag i massa vänner men ingen e hemma, så jag ringer min pappa som så klart blir sur på mej och då blir jag irriterad och börjar skrika på honom.
Får till slut tag på Lindie hjärtat som är hemma och som jag får komma till, vid de laget är jag dock ganska panikslagen och sitter och gråter och då kommer de självklart fram nån kille som ska hjälpa mej och trösta mej och som säger att jag får sova hos honom.
Jag blir i allmänhet mest rädd och gr typ allt för att bli av med honom men han insisterar på att han ska följa med mej utt till Liding så att inget händer mej. Jag lyckas som tur e att skaka av mej honom på Gullmarsplan...
Men ja usch de tänker jag inte göra om!
Men nu kommer Sofia strax så ska nog möta henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0