Mello+Eric Saade=sant ;)

Ja som övertexten avslöjar har jag kollt melodifestivalen och för en gång skull gick de som jag ville! :D
Eric Saade vann! :D
Jag hoppades på antingen honom eller Danny och så blev de jue! ;)
Tittade på mello tillsammans med familjen kaos som varit i Stockholm idag och dem fuskarna har varit på genrepet till melodifestivalen! :( Men men jag fick jue titta på den riktiga festivalen med dem på tv:n så jag får väl vara nöjd ändå ;)
Men annars har sötsuget varit på topp heeela jävla dagen! Jag har då försökt äta sånt jag får äta, så de har blivit en del kesella och en del te och bröd.
Men jag har hållit mej borta från de som ska hållas borta ifrån :)
Så nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0