Hälften hälften lixom

Ja de har blivit dåligt med bloggande just nu men ja halva tiden av mitt deffande har gått och ja alltså e halva tiden kvar.
Jag har då så gott som hållit mej borta från allt utom i lördags då jag chockade kroppen med en bit kladdkaka för att jag hört att det ska vara en bra grej att göra de ibland för att kroppen annars vänjer sig vid att man inte får i sig nå fett och då går på sparlåga hela tiden och förbränner då alltså inge fett heller. Om man då chockar kroppen börjar den helt enkelt förbränna igen :)
För övrigt ger deffandet resultat! Jag har lagt på mej två och ett halvt kilo i muskler och jag har nu 22 procent kroppsfett och 34,5 procent muskler. Jag ska nog se om jag kan komma ner strax under 20 men sen e jag nog nöjd. Jag vill jue inte se för biffig ut ;)
Nej måste sova nu alltså :) kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0