Sorry sorry

Har varit rätt kass på att blogga nu =/
Lr rätt kass jag har varit värdelös på att blogga men så fort antalet läsare ökade och kommentarerna rasade in blev de typ ett måste att uppdatera bloggen, och jag HATAR måsten...
Men men nu skriver jag ett litet inlägg iaf :)
Skolan e igång igen och de e häärligt jag trivs jue så bra på min skola och med min fina klass :D
Så 2011 är igång och målet med de här året är att komma igång och träna och sluta äta så jäkla mkt skräpmat, sluta röka får vänta lite faktiskt.
Projektet nu är att klara av att sitta i "heta stolen" lr även kallat 90 grader i minst tre minuter, provade nyss och efter 15 sekunder började mina ben att skaka, och efter en minut föll jag ihop i en liten hög på golvet (A)
Men nästa vecka blir det ett friskis kort och då jävlar blire till åh träna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0