Citerar dassboken!

Idag har jag umgåtts lite på Lena och av någon anledning slutade det med att vi satt och skrattade åt dassboken! xD
Vilket iof var jävligt! :D
Men jag har därför sparat mina favorit citat som jag tänkte bjuda på här!
"En kvinna utan en man är som en fisk utan en cykel"

"Livet är som en tärning det bästa man kan få är sex"

"Jag äter inte klockor men dricker gärna ur!"

"Varför är män som hundar?
Båda har en ogrundad rädsla för dammsugaren, båda har ett överdrivet intresse för motsatta könets skrev och båda är misstänksamma mot brevbäraren."

"Vad är det för likhet mellan män och blandfärs?
Hälften nöt hälften svin!"

Haha hoppas ni tyckte de va lika trevligt som jag hahaha! xD






Kommentarer
Postat av: Leeenaa

(Y) Awesome!

2010-10-05 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0