slagit sig gul och blå!

Jag hade det lite stressigt imorse får jag jue säga och kom då på den briljanta ideén att jag skulle springa från tunnelbanan till tvärbanan på Gullmarsplan så jag sprang upp för rulltrappan, sprang ut genom spärrarna, sprang ner för trappan till tvärbanan, springer fram för att trycka på knappen så att dörrarna till tvären ska öppnas när lixom marken försvinner under fötterna på mej! Jag landar fint på ryggen och fortsätter dessutom glida en bit..
Tack gode gud att Marilinna kom springande bakom mej de blev lite mindre pinsamt då (A)
Jag e iaf lagom öm i rumpan och har stört ont i ryggen!! (A) Men de var säkert en hel hög med människor som satt på tvärbanan som fick sej ett gott skratt så jag kan väl bjuda på den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0