sl kaos!!

Ja mina vänner om jag blev lite upprörd när jag fick åka ersättningsbuss här om veckan så va de ingenting i jämförelse med vad jag är nu!!! :@
Jag tackar Sofias mamma så otroligt mkt för att hon kunde köra mej från Tallkrogen hem till Rågsved för de fanns fan inte ett enda sätt att ta sig där ifrån! :O
Gröna linjen ut mot Farsta, Skarpnäck och Hagsätra har typ stannat och 172 bussen gick men den Stannade fan inte i Gubbängen så jag kunde inte kliva på den -.-'
Neeej upprörd upprörd! Dessutom e jag orolig att vi inte tar oss in till Tc imorgon så vi kan åka hem! :S
Nej de får inte hända alltså!
Ska ta och packa iaf och sen sova för måste gå upp klockan 6 imorgon bitti för att vara säker på att jag tar mej till tåget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0