Mardrömmar :S

Jag lider förtillfället av mardrömmar nätterna igenom och de e otroligt jobbigt får jag säga...
Två nätter i rad drömde jag om er...
Jag skrek, spottades, sparkades och slogs tills jag ramlade ihop i en liten hög på golvet och grät, ni tyckte bara synd om mej och så småningom kunde jag inte låta bli att tycka om er men då blev jag arg igen... Två nätter i rad var de samma sak... De låter inte så hemskt men för mej va de fruktansvärt!
Inatt blev de dock lite variation nät jag drömde att min pappa köpt hus och att de huset var fullt med ormar! De va de fucking vidrigaste jag varit med om inte konstigt att jag var spänd för jag har nog fan legat och spänt mej hela natten! :S
Nej usch! Kommer nu hem, till min säng och hoppas på att få sova ostört inatt..
Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0