Känsloflöde

Jag fick helt plötsligt ett känsloflöde och bara måste skriva av mej...
Jag kan inte säga att jag känner nånting för dej för de gör jag inte men att du har ljugit så otroligt mkt för mej de gör fortfarande ont! Fy fan hur kunde du vara så in i helvete elak, känslokall och dum i huvudet?! Du fick mej att lita på dej, och jag litade verkligen på dej fatta du inte de...? Sen ljög du för mej! Var jag inte värd mer en en ynklig patetisk jävla lögn?!  Jag önskar att jag hade surat lite till... den där kvällen...
Men när jag blir så där ledsen så påminner jag mej själv om att jag har så mkt underbara människor runt mej och att så länge jag har dessa så behöver jag inte vara ledsen för om jag faller så fångar de mej ingen nämnf och ingen glöm men ni vet vilka ni är :)
She must be the reason god made a girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0