Tre förorter till fots

Ja Idag orkade jag inte släpa mej till gymmet det tar lixom emot ibland och dessutom ska jag jue gymma imorgon så jag bestämde mej för att ta en powerwalk ist, det behöver jag dessutom för att lära mej när områdena lite bättre.
Bestämde mej för att åtminstone 5km skulle jag gå och jag lyckades gå hela 6,5 km faktiskt :)
Jag hann passera Högdalen, Älvsjö och Hagsätra på en timme ;)
Sen kom jag hem strechade ur ordentligt och sen åt jag! Jag tror att min kropp inte är van vid att inte få i sig fett och då inte blir mätt på samma sätt som jag blivit förut, vilket innebär att jag e hungrig väldigt mkt väldigt ofta, de e tur då att jag ska äta var tredje timme då iaf :)
Nu har jag tittat på solsidan och klockan nio blir de män som hatar kvinnor på ettan vilket jag måste se, till de blir de lite te och fryst banan som min mamma tipsade om vi får se om de e gott lr inte.
Ha en mysig söndagkväll på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0