Tjejmys med frukt :)

Hann inte riktigt blogga igår så gör ett inlägg om igår nu ist :)
Igår hade vi typ den roligaste teater lektionen ever, Patrik berättade lite om hur de e att söka in på teater högskola och vad de e för prover ungefär och hur de går till o.s.v och sen börjar han berätta om folk som han minns har sökt in och de va så sjukt kul att jag trödde jag skulle kissa på mej av skratt xD Jaja efter det pratade vi med Tiina och kom fram till att vi inte behövde gå till gympan om vi hade koll på vad man skulle göra för då kunde man jobba hemmifrån, mitt arbete e sjukt rörigt men ska i veckan försöka få lite struktur i det.
Men jag fick då gå alltså några timmar tidigare och hann då till gymmet innan ALLA andra gjorde de, trampade en mil de sista jag gjorde och kröp typ sen ut till duschen för jag va lite matt i benen (A)
Åkte hem och åt mat och åkte sen hem till söta Matilda för vi skulle ha tjejkväll och vi kom helt överens om att köra nyttigt, så vi gjorde gurk och morotsstavar som vi dippade och sen köppte vi naturella nötter, anannas och vindruvor och de va jätte gott så jag har fortfarande hållit alla mina mål och dessutom varit donken fri en vecka! :D Wihoo för mej lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0