Migräääään

Dag 2:
Ja jag har drabbats av mitt tredje migrän anfall tre dagar i rad och de e typ döden så de e dags att gå till farbror doktorn alltså för de här e ohållbart!
Men men idag har de varit rätt jobbigt faktiskt, sötsuget har sugit musten ur mej lite och slarvade lite med första mellanmålet eftersom jag låg däckad i min migrän så hade jag ingen ork att gå upp och sätta mej och tugga på ett äpple faktiskt -.-'
Men idag åt jag gröt och banan till frukost och de smakade bättre än med äpple så tror jag kommer köra mer på de, till lunch åt jag en ägg och räksallad som självklart var svingod och sen till middag åt jag kycklingfilé och en skiva bröd för att få med kolhydraterna. Jag har kvällsmålet kvar och de får precis som igår bli en burk kesella eftersom jag inte får äta några kolhydrater efter klockan 18:00 och jag e lixom inte sugen på en burk tonfisk så får de bli så.
Men ja som sagt idag har sötsuget varit jobbigt, lr inte bara sötsuget egentligen, suget efter allt jag inte får äta, hamburgare, chips cola, godis och allt där till. Och trotts att min far kom hem släpandes med cola och choklad har jag hållit fingrarna borta! ;) Duktiga mej! :D
Men jag har kommit på lite saker som kan underlätta, till exempel kan man göra glas genom att frysa kesella och stoppa i lite frysta bär, lr så kan man göra fullkornspannkakor och äta med kesella och frukt! :)
Men men lite film nu och sem ska jag se vaf jag kan hitta på till lunch imorgon :)
Kram kram på er! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0