Lättirriterad och kinkig

Dag 3:
Ja det har gått lite enklare idag eftersom jag lixom haft saker att göra men nackdelen med att frustrationen när jag e i skolan e jue att den går ut över folk i min omgivning idag till exempel fick min stackars engelska lärare Mia sin dos när hon försökte vara lite rolig...


Jaja jag har jue hållit mej borta från de jag ska hålla mej borta ifrån, dessutom står nu min hemgjorda glass bestående av vaniljkesella och frysta hallon i frysen de tror jag fan blir riktigt gott :D
Gjorde dessutom ett grymt häärligt träningspass idag fan vad skönt alltså! :)
Imorgon ska jag dessutom till doktorn och få migrän medicin utskriven vilket ska bli skönt så jag slipper dessa jätte attacker typ tre dagar i streck..

Men men tror inte jag hade så mkt mer att berätta idag e rätt trött så ska ta och sova lite! :)
Lr förresten, grattis pappsen om fyller 39 år idag :)
Pöss och gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0