Du har förstört mej

Du har förstört mej.
Du har förintat mej.
Du har tillintetgjort den jag var.
Du tog de bästa ur mej,
fick mej att ge det bästa av mej,
fick mej att lämna och överge de bästa av mej.

Du tog de bästa av mej och det som blev kvar var de värsta av mej.

Det jag fick tillbaka var lögner...
Jag batydde aldrig nånting för dej egentligen.
Och nu har du fått mej att tro att jag aldrig kommer att betyda nånting för någon..


Jag har glömt bort den där känslan..
Jag har glömt bort hur det är att vara hög av någon annan presons närvaro.
Jag har glömt bort hur det känns att ha en annan person så intensivt i sitt huvud att man inte kan koncentrera sig på nånting annat.
Jag har glömt bort hur man känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0