Rond 1!

Kära ångest idag tänker jag brottas med dej! Och jag tänker INTE låta dej vinna.
Det var fest här igår. Det är alltid lite konstigt dagen efter man haft fest för lägenheten känns inte riktigt som hemma. Den känns lite främmande på nå sätt. Vet inte om de beror på alla främmande människor som varit här.,
Kvällen slutade inte så bra. Stockholms hem ringde på dörren och sa att jag skulle stänga av musiken och säga åt mina gäster att gå hem för mina grannar ville sova.
Jag gjorde som dem sa på en gång men gick total panik ju! Tur att det fanns några eldsjälar som ville stanna med mej och förhindra den panikattack som var på gång.
Sen blev jag lite ledsen eftersom jag skrivit lappar till mina grannar och sagt att dem fick komma och klaga om det blev för mkt... Men det var de ju ingen som gjorde.
Ja de blev lite mkt kaos igår så blir nog inga hemmafester på ett tag..
I och med detta kaos så är ångest nivån ganska hög idag men idag tänker jag bara inte låta den vinna! Idag tänker jag fan brottas lite!
Så kära ångest låt första ronden börja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0