Min novell

Jag blev så barnsligt nöjd med min novell, dock så vet vi ju inte om det är den officiella färdiga versionen men det är iaf första utkastet och jag tänker nu bjuda på mitt favorit stycke ur den:

"Det var söndag kväll och trots det strömmade människorna av och på tunnelbanan. Staden sov aldrig. Det var alltid människor ute alltid folk i rörelse. Människor som gick, människor som pratade i telefon, människor som rökte, människor som kysstes, tuggade tuggumi, lyssnade på musik, grät, skrattade... Männsikor som levde. Människorna här vågade vara annorlunda vågade vara sig själva för här var inget annorlunda och inget heller normalt."

Säg gärna vad ni tycker :)

Nu ska jag snart sova lite eftersom det imorgon bär av upp till Sollefteå :)

Pöss<3

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättebra sötnos!

2010-10-07 @ 08:36:18
Postat av: Matilda.

Åh, jag vill läsa hela novellen! Verkar vara jättebra! =D God job. ;)

2010-10-07 @ 16:14:46
URL: http://ihavediabetes.blogg.se/
Postat av: Maja

du är så söt <3 den var jättebra :)

2010-10-07 @ 16:26:33
URL: http://kramglad.blogg.se/
Postat av: Malin

Imponerande! :)

2010-10-12 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0