Hälso röra (Y)

Dag 4:
Och så har dag fyra glidit förbi, till frukost blev de min Kesella glass då som faktiskt funkade riktigt bra, vi har sov morgon till halv elva på torsdagar så ville äta något enklare till frukost så de fick bli de :)
Till lunch blev de pasta, kyckling och kesella och tryckte sedan i mej en, makrill, keso smörgos med sallad när jag kom hem.
Hann bara diska upp de värsta här hemma och sen iväg till doktorn, han skrev ut nån typ nässpray som fungerar som migränmedicin och den skulle tydligen vara väldigt effektiv.
Köpte sedan med mej lite kesella och frysta bär och begav mej för att möta Lisa för vi skulle kolla in filmen En kärlekshistoria för hon hade jue aldrig hunnit se den och för att de va väldigt längesen jag såg den.
Den är jue trotts allt en klassiker och ett måste att se!
Till det blandade vi ihop, frysta bär, och kesella och de var kanon gott!
Nu sitter jag här klockan e elva, jag har lunch och middag att göra till imorgon som jag måste ta med mej för jag hinner inte hem mellan skolan och gymmet imorgon eftersom de nalkas tjejkväll ;)
Men men måste fan få de här gjort nu hade bäst hörni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0