Så nu ska vi nog komma igång igen!

Nu mina kära vänner har jag införskaffat mej en helt ny dator och dessutom fixat internet till den så om de blir som jag tänkt ska denna blogg uppdateras lite oftare ;)
Livet leker för min del, kulturama är de bästa jag upplevt hittills i mitt liv och jag tänker njuta av dessa tre år!!
Mkt tack vare mina fantastiska klasskamrater som bara gör vardagen till en enda skrattfest!
Dock så har jag ett berg med läxor som måååååste göras men de tar jag tag i nån annan dag (A) som med allt annat! :D Ok jag ska skärpa mej! Men en annan dag (A) Nu tänker jag leka lite med min dator och sen ska jag nog ta en dusch som för tillfället står på gården eftersom vi har stambyte -.-' (de har alltså slitit ut hela vårat badrum och halva köket) Men eftersom Mimmi ska ta massa fina bilder på oss imorgon måste man jue vara lite fin (A)
Jaja nu orkar ni nog inte läsa mer så jag bjuder på en liten gammal bild innan jag avslutar ;D
Pösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0