Höst depressionen e här!

Ja jag ska börja med att tala om att jag verkligen hatar hösten! Den e ganska vacker men den e brutalt lång och bara ganska outhärdlig :(
Varje höst går jag in i en liten depression och vissa år e värre än andra får man jue säga och förra året kan jag lova var fruktansvärt!!!
Så jag har lixom gått och väntat här nu och den börjar smyga sej fram men jag har känslan av att de inte kommer bli så farligt i år och det känns iaf bra de (A)
Men hösten kom igen! Det börjar bli mörkare tidigare och ljusnar senare vilket innebär att de e mörkt när du går upp och dessutom sviiinkallt! Dessutom är vi i en period där dagarna lätt ser likadana ut och alla krav och måsten är som flest!  Nej hösten är inget för mej men när vi sen börjar närma oss jul blir humöret på topp igen :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag lovar att hjälpa dig igenom den!!! <3

2010-10-12 @ 23:06:26
URL: http://kramglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0