Singel life ;)

Typ älskar att vara bara jag asså att inte ha en jävla pojkvän att bry sig om :)
Älskar att jag kan göra vad jag vill utan att ha någon som ringer och "bara vill kolla läget" för att jag e ute efter klockan tio eller någon som har synpunkter på vem man umgås med lr i allmänhet äääääär i väääägen och tar viktigt tid som jag kan lägga på mej själv!
Meeeeen (A) Självklart saknar man någon ibland lixom, e de inte sex så e de kanske lite närhet, lr någon att höra av sig till när som helst på dygnet när man e glad lr ledsen o.s.v..
Jag vet inte om de bara e jag här lr om man inte kan låta bli att tänka på nån man inte tkr om som har pojkvän och sen kan man inte låta bli att tänka.. "Hur kan nån tycka om henne men inte mej?!" :O
Hihi puss på er nu ska jag käka lite och skriva min analys i fysisk teater!
Bättre sent än aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, man måste få kosta på sig att vara lite lat ibland ^^

vad gör du då?

2010-12-20 @ 17:36:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: liindblaads

Visst är det skönt att vara singel :D

2010-12-20 @ 20:21:59
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0