Siden pyjamas ftw!!!

Inatt hade jag så in i helvete ont i örat att jag inte kunde sova, jag kommer ihåg en gång när jag va liten och oxå hade ont i örat och jag bara låg och grät hela natten de va samma känsla :O Fast jag grät inte den här gången (A)
Jag lyckades iaf somna vid fyra då jag tryckt i mej massa alvedon så de blev ingen skola idag.
Så idag har jag bott i min SIDEN PYJAMAS och läst Harry Potter och ja de har varit ungefär lika mysigt som de låter men lägg till lite öronvärk på de :P konstigt nog har de inte gjort lika ont på dagen som de gjorde inatt :O
De e skumt de där :O
Nu väntar jag på att bonde söker fru ska börja så de så ;D pösssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0