Jul i Kapernaum

Jul i Kapernaum gick som julkalender 1995 för barn då alltså och jag var jue bara två år när den gick så jag kommer  självklart inte ihåg allting men ibland får jag såna där flashbacks när jag tittar på den typ, "oj de där har jag sett förut!". Men vad jag inte minns är att de e jue skit läskig! :O En av de bästa julkalendrarna som gått men jätte läskig :P
Då funderar jag lite, var barn mkt tuffare förut? De tror jag fan de daltas för mkt med dem nu för tiden!
Barn är fortfarande tänkande fungerande varelser dock så e jag fortfarande lite  chockad över hur otäck jul i Kapernaum faktiskt är xD
Nu kände jag att min nlägg här spårade ur lite (A)
De var allt för mej :D

Kommentarer
Postat av: elin

sv: åh, tack så mycket :)

2010-12-09 @ 14:04:19
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0